Zwroty

Tak naprawdę każdy zakup może okazać się nietrafiony lub nie spełniać oczekiwań, dlatego w żaden sposób nie utrudniamy naszym klientom możliwości odzyskania pieniędzy z tego tytułu.

Wystarczy spełnić określone warunki, które uprawniają do skorzystania ze zwrotu. Wśród najważniejszych z nich należy wymienić:

Czas na zwrot
30 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia
Koszt wysyłki zwrotu
ponoszony jest przez Klienta i zależy od cen wybranego przewoźnika oraz gabarytu przesyłki
Adres zwrotu
Kulunove Karolina Słoma, ul. Aleje Sienkiewicza 1D, 99-400 Łowicz
Sposób zwrotu
zależy od preferencji klienta
Termin zwrotu środków
w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych
Sposób zwrotu środków
w taki sam sposób, w jaki zostały przekazane podczas zapłaty za zamówienie
Zobacz najczęściej zadawane pytania
Zdjęcie zwroty 1

Dodaj zwrot jako zarejestrowany Klient

Uwaga! Jeśli wpisano błędne dane przy składaniu zamówienia, przez co nie można go wyszukać - skontaktuj się z nami. Pomożemy je znaleźć.


Zaloguj się do swojego panelu Klienta, wybierz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić.

Zaznacz przyczynę zwrotu oraz wielkość zwracanej paczki.

Dodaj zwrot a następnie zapisz sobie otrzymany 10-cyfrowy kod zwrotu.

Zapakuj paczkę, umieść na niej 10-cyfrowy kod zwrotu (możesz go napisać np. długopisem) i zanieś ją do dowolnego paczkomatu.

Dodaj zwrot jako Gość (niezarejestrowany Klient)


Wejdź w link tutaj.

Wpisz numer zamówienia, który był podawany przy składaniu zamówienia.

Wpisz adres mailowy, który był podawany przy składaniu zamówienia.

Uzupełnij otrzymany mailowo kod autoryzacyjny, a nastepnie postępuj tak samo jak klient zarejestrowany.

Dodaj zwrot jako Klient zagraniczny


Do paczki zwrotnej włóż wypełniony formularz zwrotu otrzymany w paczce.

Całość odeślij bezpośrednio do naszej siedziby na własną rękę.

Nadaj przesyłkę na podany powyżej adres: Kulunove Karolina Słoma, ul. Aleje Sienkiewicza 1D, 99-400 Łowicz, Polska

Zdjęcie zwroty 2

Zakupy online są komfortowe, jednak doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że wiążą się z pewnymi trudnościami, głównie ze względu na brak możliwości przymierzenia danej sukienki na żywo. Dlatego tez wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, oferujemy możliwość łatwego, szybkiego i wygodnego zwrotu, gdyż wystarczy go nadać do naszej siedziby w dogodnej dla siebie formie.

W celu zwrócenia zamówionych produktów należy zadbać o ich odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie. Można w tym celu wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie, jednak konieczne jest usunięcie poprzednich etykiet. Po otrzymaniu zwrotu środki zwrócimy w taki sam sposób, w jaki zostały przekazane podczas zapłaty za zamówienie.

W przypadku dodatkowych pytań związanych ze zwrotem zachęcamy do kontaktu:

E-mail: kontakt@kulunove.pl / Tel.: +48 536 457 258

Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym nie musisz się niczego obawiać, gdyż każda transakcja jest bezpieczna i zawsze przysługuje Ci prawo do zwrotu. Po odbiorze zamówienia możesz przymierzyć sukienkę i zdecydować, czy leży na Twojej sylwetce dokładnie tak, jak oczekiwałaś i czy wybrany kolor spełnia Twoje oczekiwania. Niekiedy warto zamówić kilka modeli i po ich otrzymaniu zdecydować o tym, który z nich zostanie w Twojej prywatnej kolekcji.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę wymienić produkt?

Z powodu zbyt dużej ilości zamówień na ten moment nie realizujemy wymian. Dokonaj zwrotu produktu, który Ci nie odpowiada w zakładce dodaj zwrot, a następnie złóż nowe zamówienie.

Ile mam czasu na zwrot?

30 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia do znalezienia się produktu z powrotem na naszym magazynie. Jeżeli wystąpiły jakieś zastrzeżenia odnośnie Twojego zamówienia, prosimy o kontakt bezzwłocznie po otworzeniu paczki pod adresem e-mail: kontakt@kulunove.pl, lub telefonicznie: +48 536 457 258

Ile kosztuje zwrot?

Wysokości cen są różne, w zależności od wielkości paczki oraz wybranego przewoźnika. Jeżeli zwrot został dokonany poprzez konto Klienta to kwota ta zostanie automatycznie potrącona klientowi podczas zwracania środków na konto. Nie oferujemy darmowych zwrotów, Klient ponosi koszt za przesyłkę zwrotną do nas.

Jakie są formy zwrotu?

W panelu Klienta możesz dokonać zwrotu wyłącznie za pośrednictwem paczkomatu. Jeżeli zdecydujesz się na zwrot na własną rękę wtedy to Ty decydujesz, jednakże pamiętaj, żeby nadać paczkę bezpośrednio do naszej siedziby.

Czy można odesłać do nas paczkę za pobraniem?

Nie odbieramy paczek zwrotnych za pobraniem.

Co powinna zawierać paczka zwrotna?

Paczka zwrotna powinna zawierać tylko zwracany produkt. Za wszystkie inne przedmioty przypadkiem dołączone do paczki nie odpowiadamy. Jeżeli dokonujesz zwrotu na własną rękę to w paczce zwrotnej powinien się znajdować dodatkowo wypełniony formularz zwrotu.

Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?

Zwrotowi nie podlegają produkty ze śladami użytkowania oraz te, które trafiają do nas po terminie.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Nie podlegają reklamacji produkty, które posiadają uszkodzenia mechaniczne (rozerwania, zaciągnięcia, oderwania ozdób, zamków, guzików, przetarcia), a także przebarwienia, odbarwienia na tkaninie z powodu niewłaściwego użytkowania.

Jakie są warunki reklamacji?

Konsument ma prawo do reklamacji produktów z oryginalną wadą. Kulunove jest odpowiedzialne w ciągu 1 roku od daty wydania tego produktu na przyjęcie reklamacji, jeżeli spełnia ona kryteria. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

Reklamacja/ zwrot bez faktury?

Do skutecznego egzekwowania reklamacji bądź zwrotu niezbędny jest numer zwrotu lub dowód zakupu lub potwierdzenie transakcji z widoczną datą.

Czy można odesłać dwa zamówienia w jednej paczce?

Generalnie nie, ale rozpatrujemy takie sprawy indywidualnie, dlatego poprosimy o bezpośredni kontakt za pomocą wiadomości mailowej

Menu
{{activeItem}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{toast.text}}{{toast.link.text}}
Dodano do koszyka
Nie udało sie zresetować hasła
Nieprawidłowe dane logowania
Twoje konto jest nieaktywne, kliknij w link aktywacyjny wysłany mailem
Wystąpił nieoczekiwany błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu
Podany adres email jest już zajęty
Podany kod aktywacyjny jest nieprawidłowy
Konto zostało pomyślnie aktywowane
Zostałeś wypisany z naszej listy mailingowej.
Rozmiar pliku jest za duży
Plik posiada nieprawidłowe rozszerzenie
Dodano do ulubionych
Produkt został już dodany do ulubionych